A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 15 perc

Assassin’s Creed Jade: Kérdések és lehetőségek a mobilos kaland körül

Az Assassin's Creed Jade fejlesztése körüli kérdőjelek, a kínai történelmi háttér és a mobilos élmény lehetőségei kerülnek fókuszba ebben a videóban.

A videó izgalmas betekintést nyújt az Assassin’s Creed Jade fejlesztése körüli bizonytalanságokba, és a fejlesztési folyamat lassulásának okait járja körbe. Felveti, hogy a Tencenthez tartozó Level Infinite csapata miért csoportosított át erőforrásokat más, sikeresebb projektekre, például a Dreamstar című játékhoz Kínában.

Részletesen bemutatja, miért számít ez az Assassin’s Creed sorozat rajongói számára jelentősnek, hiszen hosszú ideje várnak egy Kínában játszódó nagy Assassin’s Creed játékra. Felmerül a kérdés, hogy a Jade, amely jelenleg csak mobilra készül, vajon beteljesíti-e ezeket a várakozásokat, vagy inkább csalódást okoz majd, főleg mivel nem PC-re és konzolokra tervezett fővonalas epizódról van szó.

A játék történelmi hátterét és játékmeneti elemeit is érinti: a játékos egy kínai mitológiákból ismert vándorhős (wuxia) archetípusát alakíthatja, kínai helyszíneket fedezhet fel, részletes karakterkészítés áll rendelkezésre, és akár híres Assassin’s Creed karakterek is feltűnhetnek. Külön kitér a monetizációval kapcsolatos félelmekre, és bemutatja a mobilos Assassin’s Creed előtt álló kihívásokat is.

Rámutat arra is, hogy a kommunikáció szinte teljesen elhalványult a projekttel kapcsolatban, a weboldal régóta frissítetlen, és nem érkeznek új hírek, így rengeteg kérdés marad nyitva az Assassin’s Creed Jade várható megjelenését illetően.