Lenyűgöző kihívással néztek szembe a készítők, amikor egy vízkárosodott Aston Martin DBX motort kellett újjáépíteniük, miután a jármű teljesen elmerült egy árvízben. A részletes bemutató során a nézők betekintést nyerhetnek abba, hogyan próbálják kombinálni egy Mercedes-Benz GLC 63 motorjának alkatrészeit a DBX eredeti elemeivel, hogy működőképes erőforrást kapjanak.
A videóban szó esik arról is, mekkora nehézséget jelent, hogy egyes alkatrészek – mint például a főtengely vagy a hengerfej – külön nem szerezhetők be, csak teljes motor vásárlásával, ami igen költséges. A készítők alternatív megoldásokban gondolkodnak, például más modellekből származó, de részben kompatibilis motorblokkok felhasználásában.
A történet egyik fő izgalma a különböző motoralkatrészek cseréje és ellenőrzése, a méretpontosság és az illeszkedések ellenőrzése, és főleg a vezérműlánc szakszerű beszerelése körül forog. Komoly fejtörést okoz a speciális szerszámok hiánya, amelyeket az autógyártók szinte kizárólag szakszervizeknek adnak el. Ennek áthidalására mesteri gépműhelyi megoldásokkal házilag készítenek megfelelő célszerszámokat is.
Az összeszerelés folyamata nemcsak a technikai részletek miatt érdekes: mutatja, mennyi kompromisszum, megoldandó akadály és precíz mérés szükséges egy ilyen komplex újjáépítéshez. A végén a futótűzként terjedő kérdések között olyanok merülnek fel, hogy sikerül-e beindítani a sajátos hibrid motort, illetve működik-e hiba nélkül a komplex gépezet?