A videó nosztalgikus utazásra hívja a nézőt az árkádexkluzív videojátékok világába, különös tekintettel azokra a címekre, amelyek sosem kaptak otthoni konzolos vagy számítógépes portot. Feltárja azokat a gyöngyszemeket, amelyek csak az árkádtermekben voltak elérhetők, és sokszor teljesen feledésbe merültek a 80-as és 90-es évek folyamatosan változó játékiparában.
Szó esik arról, hogyan befolyásolta a 3D grafika megjelenése az árkádjátékokat, és miért maradtak bizonyos, rendkívül minőségi játékok az árkádtermek falai között. A narrátor izgalmas példákon keresztül mutatja be, hogy sok fejlesztő – köztük a Sega, Data East, Namco vagy Atari – eredetileg tervezte néhány játék otthoni átültetését, ezek a projektek azonban sokszor ok nélkül elhaltak.
Különböző műfajokat ölel fel a válogatás: fegyveres verekedős játékok, lövöldözős címek, versenyjátékok, illetve kalandjátékok egyaránt helyet kapnak. Megtudhatjuk, miért voltak egyes játékok népszerűek vagy éppen miért nem kaptak elég figyelmet. A bevezetett témák között felmerül a videojáték-ipar múltja, a lokalizáció problémái, a technológiai ugrások hatásai és a rajongói közösségek állhatatossága ezeknek a címeknek a megőrzésében.
A néző kíváncsiságát felkelthetik azok a történetek, amelyekből kiderül, miként születtek és tűntek el ezek a játékok, milyen fejlesztői döntések húzódtak a háttérben, és hogy vajon ma van-e esély arra, hogy visszatérjenek modern platformokra. A videó végigvezeti a nézőt egy tízes toplistán, érdekes anekdotákkal és személyes meglátásokkal megfűszerezve.