Több, egymástól teljesen eltérő arculati kézikönyv kerül bemutatásra és részletesen átbeszélésre ebben a streamben. Az alkotók különleges vizuális megoldásokkal, gondosan megválasztott színekkel, tipográfiával és kreatív logókoncepciókkal igyekeznek megmutatni saját márkáikat.
A videó során különböző tervezők munkáit elemzik ki, változatos iparágak (stranddivat, vendéglátás, rendezvényszervezés, retro technológia-restaurálás, kulturális projektek) arculatán keresztül. Kiemelt figyelmet kapnak a tipográfiai döntések, a színezés, valamint az, hogyan alkalmazzák a márkaelemeket valós termékeken és maketteken.
Részletesen szó esik a logók kialakításának, testreszabásának kihívásairól, a grafikai szerkesztési trükkökről, és arról, hogy miként hozható létre egységes, mégis egyedi márkaidentitás. Kérdésként merül fel továbbiakban, hogy a kézikönyvek mennyire jól adaptálhatók különféle felhasználási helyzetekben, illetve hogy a tipográfiai, vizuális egyensúly mikor tökéletes – vagy mikor érdemes még tovább finomítani egy-egy részletet.
Néhol szó esik a fordítás, a PDF-szerkesztés technikai nehézségeiről is, valamint a prezentáció esztétikai megvalósításáról. Szakmai tippekkel, kritikai visszacsatolással támogatja a műsorvezető mind az élő közönséget, mind a munkáikat bemutató tervezőket.