Ebben az epizódfókuszú videóban legendás arcade játékok különböző otthoni portjait veszik górcső alá, összehasonlítva azok minőségét, játszhatóságát és hűségét az eredeti arcade élményhez képest. A néző betekintést kap abba, hogy a 80-as, 90-es évek ikonikus címei – mint a Cabal, Pit Fighter, Rygar, Atomic Robo-Kid, Crackdown, Double Dragon 3, Sidearms és Alien Storm – milyen változatos minőségben jelentek meg otthoni platformokon (pl. Commodore 64, ZX Spectrum, Amiga, ST, NES, Sega rendszerek).
Részletesen kitérnek az egyes portok technikai és vizuális eltéréseire, kiemelve azokat a problémákat, amelyek a játszhatóság, grafikák, hanghatások vagy a játékmechanika terén jelentkeznek. Felmerül a kérdés: milyen kompromisszumokat kellett kötni a fejlesztőknek a különböző hardverek miatt? Játékos szemmel kerülnek bemutatásra az egyes verziók erősségei és hibái. Hogyan befolyásolták a különböző fejlesztőcsapatok és kiadók a végső termék minőségét?
A videó rávilágít arra is, hogy nem minden arcade adaptáció sikerült jól; sőt, néhány port ma már klasszikusan rossz példaként szolgál. A szerkesztő kitér arra, hogy bizonyos változatok szinte élvezhetetlenek, míg másokat meglepően magas színvonalon valósítottak meg – gyakran a hardver korlátait kreatív módon áthidalva.
A nézők elé tárul, milyen fontos a megfelelő játékmenet, a technikai kivitelezés és a hűség az eredeti játékhoz – és vajon tényleg mindig az számít inkább, mennyire volt látványos egy átirat, vagy inkább az, mennyire volt élvezetes vele játszani?