Steve Jobs különleges képességei kerülnek fókuszba, miközben az Apple legendás korszaka elevenedik meg részletes példákon keresztül. Az iBook G3 és a PowerBook G4 Titanium bemutatása rávilágít arra, milyen tudatosan párosította az Apple a technikai újításokat a fogyasztói igényekkel, akár azok számára is felismerhetetlenül.
Részletesen megfigyelhető, mennyire fontos szerepet játszott a korabeli Apple termékeinél az aprólékos csomagolás és a dizájn minden rétege. Szokatlan és ötletes megoldásokat, például beépített fogantyút, színben harmonizáló kiegészítőket és áttekinthető, minimalista útmutatókat is kiemel a szerző.
Az Apple professzionális és mindennapi felhasználásra szánt termékeit az átlátható terméknévrendszer választotta el egymástól, ami logikusabbá és egyszerűbbé tette a termékkínálatot. A videó azt is feszegeti, miért volt bátor dolog a vezetőség részéről, hogy úttörő technológiákat általános modellekbe is beépítettek, és hogyan alakította mindezt Steve Jobs piac- és vevőközpontú szemlélete.
Végül felmerül a kérdés: hogyan változott az Apple filozófiája és termékstratégiája az évek során, és mennyire jelentős a különbség a Steve Jobs-féle korszakhoz képest? A videó nem feledkezik meg a nosztalgikus visszatekintés és a mai helyzet közötti szakadék hangsúlyozásáról sem.