Sokan érzik úgy, hogy az Apple az utóbbi években kevés igazán nagy újítást mutatott be telefonjaiban: a fejlesztések inkább apróbb, évente adagolt változtatásokat jelentenek. Ez felveti a kérdést, hogy a világ egyik vezető technológiai cége hogyan tudná újra feléleszteni az iPhone iránti lelkesedést.
Az iPhone 17-hez és az „Air” modellhez fűzött várakozások is jól mutatják, mennyire szeretnék a felhasználók, ha végre radikálisabb újítások is megjelennének. Ennek ellenére a kiszivárgott újdonságok gyakran vagy elmaradnak, vagy több évvel eltoltan valósulnak meg – nem ritka, hogy csak a gyártási nehézségekről hallani, vagy a tervezett funkciók teljesen eltűnnek a képből.
További érdekességként említhető, hogy a videóban szó esik arról, hogyan változott az okostelefonok világa az elmúlt két évtizedben, és milyen kihívás elé állítja ez a cégeket: vajon mennyit lehet még kihozni egy szinte végletesen kiforrott formai jellegből? Az Apple helyzete különösen nehéz, hiszen egy globális márkát kell minden évben megújítania anélkül, hogy elveszítené a piac érdeklődését vagy a befektetők bizalmát.
A szereplők elgondolkodnak azon is, mennyire veszélyes lehet egy nagy múltú vállalatnak csak régi hírnevéből élni, és mi történik, ha az innováció helyét a cégtörténet emlékei veszik át. Olyan példák is szóba kerülnek, mint a Maserati vagy a Jaguar, amelyek túlságosan támaszkodtak régi presztízsükre, de nem tudtak újat mutatni.