Egy inspiráló stúdióbejárásra hív minket Marc Daniel Nelson, aki az Apogee Electronics központjában, Santa Monicában szerzett első benyomásait osztja meg. A turné során megismerjük a cég kulisszái mögött zajló folyamatokat, a készülékek összeszerelésétől a minőségellenőrzésen át egészen a raktározásig. Szó esik az amerikai gyártású termékek előnyeiről, a szakértő munkatársakról, akik mind zenészek vagy hangmérnökök, és arról, hogyan teszik minden egyes berendezést megbízhatóvá a felhasználók számára.
Az interjúk során Betty Bennett és Bob Clearmountain nemcsak a vállalat történetének mérföldköveiről, hanem a digitális hangtechnika fejlődéséről és az Apogee szerepéről beszélnek a stúdiófelvételek minőségének javításában. Felidézik, milyen jellegzetes berendezések és algoritmusok vezettek a cég hírnevéhez, valamint hogy milyen hatással voltak az otthoni stúdiózás elterjedésére és a zenei produkció demokratizálódására.
A stúdiótúra felfedi a cég saját, különleges stúdió- és koncerthelyiségeit. Megtudhatjuk, hogyan vált egy egyszerű garázs-stúdió professzionális élő rendezvények és rádióműsorok központjává, ahol a világ leghíresebb zenészei is megfordultak. A technikai felszerelés bemutatása izgalmas részleteket tár fel legendás analóg és digitális eszközökről, keverőpultokról, kompresszorokról és pluginekről.
Kiderül, milyen kihívásokat jelentett egy katasztrófa, például a tűzvész, amely teljes stúdiókat és berendezéseket pusztított el, és hogyan segítette a szakmai összefogás az újrakezdést és az alkotótér újjászületését. A jelenlegi működés és az új, modern stúdió kombinálja a hagyományos kézi munkafolyamatokat a legfrissebb digitális technikával, egyedülálló élményt nyújtva mind zenésznek, mind hangmérnöknek.
A beszélgetések középpontjában végig ott húzódik, hogy a technológiai fejlődés mellett milyen elvek mentén lehet megőrizni a zene emberi, organikus minőségét, a hangzás karakterét és azt a kreatív szabadságot, ami a legsikeresebb felvételeket jellemzi.