Adam Savage és Bill Duran műhelyében egy szokatlan és innovatív animatronikus fej építésébe kezdenek. Az ötlet onnan ered, hogy Bill egy korábbi Bender robot kifejező szemeit mutatja be, melyeket precízen szervókkal animált, inspirálva ezzel Adamet egy saját mechanizmus elkészítésére.
A tervezési folyamatot részletes modellezés és 3D nyomtatás előzi meg, miközben számos mérnöki és kézműves kihívás is felmerül. A résztvevők különféle megoldási ötleteket próbálnak ki, és közösen keresik az egyszerűbb, mégis látványos megoldásokat – például a szemgolyók mozgatását lehetővé tevő szerkezeteket vagy az élethű hatást keltő szemlencsék készítését gyorsan kötő epoxival és UV-gyantával.
A műhelyben felmerülnek olyan izgalmas kérdések, mint: hogyan lehet a 3D szkennelt, kissé aszimmetrikus fejet mechanikusan pontosan feldolgozni? Milyen alternatív anyagokat és gyártási trükköket érdemes alkalmazni a valódi filmes effektusokat idéző látványhoz? A beszélgetés során szóba kerülnek mechanikai problémák, rögzítési technikák, a színek és felületek kiválasztása is, miközben a két alkotó folyamatosan dolgozik az animatronikus fej kinézetének és mozgásának továbbfejlesztésén.
Az építés közben a kreativitás, a szemléletes kézműves tippek és a mérnöki gondolkodásmód is fókuszba kerül. Végül pedig felmerül az ötlet, hogy a fejet akár többszörösére is lehetne nagyítani, újabb mérnöki kihívásokat keresve.








