A videó az Anbernic RG476H kézikonzol részletes vizsgálatát kínálja, betekintést nyújtva abba, hogy a jelenlegi retro handheld piacon milyen helyet foglal el ez a modell. Az RG476H kialakításának, kijelzőjének, vezérlőinek és felépítésének főbb jellemzői kerülnek fókuszba, miközben összehasonlítások is elhangzanak más ismert modellekkel, például az RG406H-val és az RG477M-mel.
Külön figyelmet kap a 4,7 hüvelykes, 4:3-as képarányú, 120 Hz-es, üvegelőlapos kijelző, amely a retro játékélményt hivatott erősíteni. Szó esik a vezérlők ergonómiájáról és a játékosi élményről, kiemelve a D-pad centrikus kialakítást, a halk gombokat, valamint az analóg karok Hall-effektus érzékelőit is.
A készülék teljesítményét a benne dolgozó UNISOC T820 chipset korlátai és előnyei mentén tárgyalja a szerző: hogyan boldogul a GameCube, a PlayStation 2, valamint a klasszikus 8-16 bites és korai 3D-s rendszerek emulációjával. Kiderül, milyen korlátai vannak a nehezebb effektek (shader-ek) vagy a magasabb teljesítményt igénylő játékok futtatásának, illetve mekkora változást jelent egy-egy régebbi emulátor verzió használata.
Szintén érdekesség, hogy az RG476H inkább retrohű élményeket céloz, akár kompromisszumok árán, legyen szó az anyaghasználatról (műanyag kontra fém), a hőleadásról, vagy a hordozhatóságról. Emellett olyan praktikus kérdésekre világít rá, mint az ár-érték arány, az akkumulátor üzemideje különböző terhelés mellett és a készülékkel kapcsolatos kisebb tervezési hiányosságok.
A bemutató szemlélteti, milyen felhasználói rétegek (első vásárlók, gyűjtők, lassabban fejlesztők) számára lehet vonzó vagy épp kevéssé hasznos ez a modell. A nézők inspirációt kapnak arra, hogy mérlegeljék saját igényeiket a konzolválasztáskor.