A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 24 perc

Analogue 3D: A várva várt N64 klón részletes bemutatója és tesztje

Egy alapos áttekintés az Analogue 3D játékkonzolról, annak funkcióiról, felhasználói élményéről és jelenlegi hiányosságairól.

Az Analogue 3D konzol egy régóta várt, FPGA alapú Nintendo 64 klón, amely végre elérhetővé vált a nagyközönség számára. A videó részletesen bemutatja a konzol fizikai tulajdonságait, a csomagolás tartalmát, valamint a csatlakozási lehetőségeket és kiegészítőket. Szóba kerül, hogy mely tartozékokat használhatunk hozzá, és milyen előnye vagy hátránya van az egyes kontrollereknek – például a vezeték nélküli 8BitDo modellnek.

A menürendszer és a beállítási lehetőségek még kezdetlegesek, de így is bőségesen kínálnak testreszabási opciókat. Témák között szerepel a képfelbontás, a HDR és a színmélység, valamint az, hogy a gép miként kezeli a különböző képi effekteket, mint például a szkennelt vonalak vagy a zajszűrés. Felmerül a régiók közötti kompatibilitás kérdése, illetve, hogy jelenleg mely funkciók hiányoznak vagy várnak fejlesztésre.

A visszafelé kompatibilitás keretében külön kitérnek az Everdrive 64 támogatására, valamint a játékok modifikációinak és prototípusainak futtatására. Felmerül az interlacing hibás kezelése, amely jelentősen befolyásolja az élményt bizonyos játékoknál. A teljesítménynövelési lehetőségek – mint a processzor és GPU túlhajtása, valamint az extra RAM – sok játéknál láthatók, de minden beállításnak lehetnek mellékhatásai.

Az összehasonlítás más, hamarosan érkező FPGA-alapú Nintendo 64 klónokkal is terítékre kerül, így szó esik az alternatív lehetőségek várható előnyeiről, illetve a jelenlegi rendszer erősségeiről és hiányosságairól. A nézőt több helyen kérdezik a saját érdeklődéséről, preferenciáiról és tapasztalatáról, nyitva hagyva a végső döntést.