A beszélgetés középpontjában a Valve várva várt új VR headsetje áll, melynek fejlesztése már évek óta folyik, és számos kódnév – például Decard, Roy és Steam Frame – köré épülnek a találgatások. Felmerül, hogy a Steam Frame lehet a hivatalos készüléknév, miután a Valve ehhez kapcsolódóan védjegyet nyújtott be, jelezve a hardvereszköz közeli piacra kerülését.
Az egyedi vezérlőkről is szó esik, amelyek Roy kódnéven futnak, és a játékélmény szempontjából izgalmas újdonságokat ígérnek. A fejlesztők hosszú időn át dolgoztak a headseten, különös figyelmet fordítva arra, hogy a Steam könyvtár játékai helyben, ne csak felhőalapon legyenek elérhetők – egyfajta „Steam Deck az arcon” élményként.
A technikai részletek is előtérbe kerülnek: Qualcomm chip, pancake lencsék, inside-out tracking, PCVR kompatibilitás, Wi-Fi 6E támogatás, sőt, fejlett szemkövetés és foveated rendering is része lehet a felszereltségnek. A beszélgetés kitér arra is, mennyire fontos a grafikus teljesítmény szintjének emelése és hogy a headset milyen mértékben támogatja a társas – akár többjátékos, közös térben zajló – élményeket.
Felvetődik az ár, a Valve óvatossága a piac érettségét illetően, illetve a fejlesztések sorsa, amelyek akár a projekt utolsó szakaszában is félbemaradhatnak. A beszélgetés során párhuzamokat vonnak más gyártók, például a Meta, az Apple és a Sony MR/VR eszközeivel, és különféle jövőbeli lehetőségek, fejlesztési irányok is szóba kerülnek.