Egy izgalmas utazás veszi kezdetét a Commodore Amiga körül kialakult közösségi mozgalomban: a gép népszerűségét nemcsak a hardveres képességei, hanem az azt használó lelkes közösség is meghatározta.
Megismerhetjük, hogyan jött létre a ‘public domain’ szoftveres szcéna, amely a felhasználók önszerveződésén, postai szoftverterjesztésen és újságmellékleteken keresztül működött. Felbukkan Martin Brown, valamint Michael P. Welch, akik úttörői voltak az Amiga független játékkészítő világának.
Az Aminet online szerver elindulásával egy teljesen új korszak vette kezdetét, amely a szoftverek digitális elosztását forradalmasította, kiszélesítve a közösség fejlődési lehetőségeit.
Kiderül, milyen kreatív játékok és programok születtek a közösségi szoftverfejlesztés égisze alatt, és hogyan indultak el a demószcéna később világhírűvé vált szereplői a karrierjük útján.
Érdekes kérdések merülnek fel arról, milyen hatása volt a közösségi fejlesztésnek és a shareware-modellnek a videojáték-ipar későbbi alakulására, és hogyan maradhatott életben a közös alkotás szelleme a digitális korszakban.