Vince ismét izgalmas napot tölt el az adventi javítási kihívás részeként: a tizedik napon különféle visszaküldött Amazon-termékekkel foglalkozik. Elsőként egy nyakmasszírozót vesz szemügyre, amely szinte teljesen újszerűnek látszik, mégis furcsán poros és belül törött. Felmerül a kérdés, hogy egy gyárilag csomagolt termék hogyan lehet belül ilyen szennyezett, miközben kívül minden tiszta és sértetlen – vajon szállítás közben vagy tárolás során károsodott, vagy más oka lehet a rejtélyes porosodásnak?
Következőként egy ventilátoros hősugárzót vizsgál. Ez elsőre teljesen hibátlannak tűnik, de bekapcsoláskor semmi nem történik. Vince gyanakodni kezd a biztosítékra és a dőlésérzékelőre, majd részletesen szétszedi az eszközt, és kiderül, hogy komplexebb elektromos és mechanikai problémák is előfordulhatnak: a motor furán viselkedik, néha csak fordított polaritással indul, ráadásul a kenőanyag is közrejátszhat a meghibásodásban.
A javítási folyamat során több kérdés is felmerül: mi okozhatja a motor szeszélyes működését, milyen szerepe van a kenőzsírnak az ilyen készülékeknél, és hogyan befolyásolja a túlmelegedés az elektromos elemeket? Vince végigvezeti a nézőket a problémák feltárásán, kiemelve azokat a rejtett hibákat, amelyeket valószínűleg csak tapasztalt javítók vesznek észre.










