A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 16 perc

Allison Ellsworth és a Poppi sikertörténete: a konyhától a PepsiCo-üzletig

Allison Ellsworth útja az otthoni kísérletektől a Poppi óriási sikeréig és a PepsiCo-val kötött üzletig megmutatja, hogyan lehet közösségépítéssel, kreativitással és digitális jelenléttel forradalmasítani egy hagyományos iparágat.

Allison Ellsworth története izgalmas példája annak, hogyan lehet egy egyszerű konyhai kísérletből milliárd dolláros vállalkozást építeni. A beszélgetés során szó esik arról, hogy miként alakult át a kezdeti almaecetes ital Poppy márkává, amely nemcsak új színt hozott az üdítőital-piacra, hanem a Z generáció kultúráját is megváltoztatta.

Feltárulnak a márkaépítés jelentősége mögött húzódó döntések, a digitális stratégiák, és az, hogyan használták fel okosan a közösségi médiát, különösen a TikTokot. Kiderül, milyen szerepe volt a márka közösségépítő szemléletének, és hogyan sikerült így spontán virális pillanatokat kihasználni a növekedés érdekében.

A beszélgetés rávilágít arra is, hogy nemcsak a kreativitás, hanem a megfelelő csapat, az operációs háttér és a tanulni vágyás is kulcsszerepet játszottak a Poppy sikerében. Szóba kerülnek híres kollaborációk, mentorok, illetve az a folyamat, amely a Shark Tanktől elvezetett a PepsiCo-val kötött hatalmas üzletig.

Érdekes kérdések merülnek fel arról, hogyan lehet hosszú távon fenntartható márkát építeni egy rendkívül zsúfolt piacon, és miként fordíthatók előnyre a gyorsan változó kulturális trendek vállalati szinten.