A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 5 perc

Alex Rodriguez startupja, a Jump, digitális platformot hoz a sportvilágba 23 millió dolláros befektetéssel

Alex Rodriguez startupja, a Jump, 23 millió dolláros befektetést vont be, hogy digitális átjárót teremtsen a sportcsapatok és rajongóik között.

Innovatív megközelítések ritkán törnek utat a professzionális sportiparban – legalábbis eddig ez volt a helyzet. A technológiai változásokkal szembeni ellenállás még mindig jelen van, pedig sok, a szurkolók kényelmét szolgáló megoldás már régóta létezhetne.

Az utóbbi években lendületet vettek azok a kezdeményezések, amelyek a rajongók élményét, valamint a klubok bevételeit növelnék új típusú digitális szolgáltatásokkal. Kulcsfontosságú kérdés, hogy egyetlen platformon keresztül mennyire lehet egyszerűsíteni a jegyvásárlást, ajándéktárgy-rendelést és a helyszíni fogyasztás kezelését.

Az ilyen fejlesztések mögött egyre komolyabb befektetők sorakoznak fel, akik azt keresik, hogyan lehet az eddig jól bejáratott, lassan fejlődő sportvállalkozásokat új gondolkodással, például a Shopify modell mintájára, jelentősen megújítani.

Az érintett szereplők – többek között ismert üzletemberek, klubtulajdonosok és technológiai vállalkozók – eltérő tapasztalataik alapján próbálnak választ adni arra, hogyan hozhatják közelebb és tehetik aktívabbá a szurkolókat, és miként működhet hosszú távon egy digitális sportélmény-platform.