A videóban a felhasználó fejlett prototípus-készítési technikákat mutat be a Flame alkalmazásban, az Airbnb szűrők animációinak példáján keresztül. A fókuszban a korábban elkészített szűrők animációjának teljes visszaállítása, azaz egy „reset” logika kidolgozása áll, amely minden elem állapotát képes alaphelyzetbe hozni.
Különböző interakciókra – például különböző gombok vagy pillék érintésére – változatos logikák futnak le, amelyek során a felhasználó nemcsak feltételek beállítását, hanem események és ciklusok alkalmazását is bemutatja a Play és a Figma felületein. Ezekkel az eszközökkel a vizuális elemek állapotai és láthatósága is dinamikusan változik.
Az előadás során a gyakorlati problémamegoldás és fejlesztési trükkök is középpontba kerülnek: hogyan lehet elkerülni a felesleges ismétléseket az interakciókban, miképpen használhatók egyedi események a komplex állapotkezelésben.
Az anyag többször visszatér olyan kérdésekre, mint például: Hogyan vezérelhetők egyszerre több komponens állapotai? Milyen módszerekkel kerülhető el a logikai ütközés a különböző események között? Milyen animációs megoldásokkal javítható a használhatóság és a vizuális élmény?