Phil, a Wings of Pegasus csatorna házigazdája, négy különböző koncertfelvételt elemez, amelyeken az Air Supply együttes 2014-ben, 2015-ben, 2023-ban és 2024-ben adott elő egy dalt. Az elemzés középpontjában annak vizsgálata áll, hogy a vokálok mennyire hasonlítanak egymásra időben és hangzásban, olyannyira, hogy felmerül a gyanú: talán ugyanaz az előre rögzített éneksáv szól minden felvételen.
Phil bemutatja, hogyan szinkronizálta a különböző évek felvételeit, elkülönítette a vokálokat, majd részletesen összehasonlította azokat. Rámutat a vokálok közötti időzítési és hangmagasságbeli egyezésekre, amelyekre normális körülmények között, élő előadásokban nem lehetne számítani – különösen, ha a felvételek között akár egy évtized is eltelt.
Az elemzés során kitér az autotune, illetve a manuális pitch-korrekció használatának lehetőségére, és felveti, hogy a hangfájlok többszöri alkalmazása mind a négy fellépésen csakis utómunkával vagy mimeléssel magyarázható. Kiemeli továbbá a háttérzaj és a különböző akusztikai viszonyok hatását is, ám hangsúlyozza, hogy az ismétlődő mintázatok még e változók mellett is szembetűnőek.
Érdekes kérdésekkel foglalkozik a videó: vajon miért dönthet úgy egy zenekar vagy annak egyik tagja, hogy élő helyett előre felvett éneksávot használ? Hogyan viszonyul ehhez a közönség, illetve a csapattagok? Milyen technikai jelek árulkodnak erről, ha egy rutin néző figyelmesen hallgat egy koncertfelvételt?