Ebben az elemző videóban Phil, a Wings of Pegasus csatorna házigazdája három különböző, időben eltérő Air Supply koncertfelvételt vizsgál meg – kettőt 2005-ből (Kubából és Torontóból), illetve egyet 2019-ből (Indianából).
A közönségből érkezett kérdés arra irányult, hogy vajon ezekben a felvételekben ugyanazt az énekhangot halljuk-e, mivel a hallgatók szerint a vokálok feltűnően hasonlóak. A részletes technikai elemzés során a videóban a hanganyagok szinkronizálását, az ének hangzásának időkód nélküli egyezését vizsgálják meg.
Felmerülnek olyan izgalmas kérdések is, hogy a koncertvideókban luxusként tűnik-e fel az azonos vokál, és vajon mennyiben lehet szó playbackről, mímelésről vagy stúdiófelvétel hozzákeveréséről. Szóba kerül az élő autotune használatának gyakorisága napjaink előadásain, illetve annak észlelhetősége is.
A videó rávilágít arra, hogy az ilyen vizsgálatok kontextusa mennyire fontos; például szükséges lehet a közönségi felvételek bevonása, hogy teljes bizonyossággal kijelenthessük, valóban playback vagy élő éneklés történt-e – és ezek hiányában milyen következtetésekig lehet objektíven eljutni.