Képzeljük el, amikor egy korábban nevetségessé vált technológiai koncepció – mint a Google Glass – újra felbukkan a hírekben, és teljesen új köntösben, mesterséges intelligenciával felturbózva tér vissza. A podcast a Google I/O eseményen bejelentett friss AI-funkciókat és az Android XR okosszemüvegek bemutatását járja körül, valamint hogy a Google hogyan próbálja felvenni a versenyt az OpenAI-val és más AI-vezérelt cégekkel.
Fókuszba kerül, hogy a mesterséges intelligencia miként alakítja át például a Google keresőt: a vállalat AI-módot és olyan új ügynököket mutat be, amelyek nemcsak információt szolgáltatnak, hanem aktívan végeznek feladatokat – például vásárolnak jegyet vagy lefoglalnak éttermet. Az is felmerül, mit gondolnak a fejlesztők az új koncepciókról, és mennyire látnak valódi áttörést a megjelölt újításokban.
A beszélgetés kitér arra is, hogyan próbál az OpenAI hardverfejlesztésbe beszállni Jony Ive legendás dizájner csapatával, miközben az Apple öröksége – például az ikonikus termékdizájn – is előkerül, valamint a személyes kapcsolatok szerepe egy-egy nagy dobásnál.
Felmerülnek etikai, versenyképességi és adatvédelmi kérdések, elgondolkodtató példákon keresztül – mint a 23andMe genetikai adatainak sorsa egy felvásárlás után, vagy a Luminar önvezető technológiát fejlesztő vállalat mélyrepülése. Megvitatták, hogy a technológiai fejlesztések mögött álló vállalatok mennyire vannak kitéve a hirtelen felkapott és pénzügyi ciklusoknak.