Sam’s Club új szintre emeli a mesterséges intelligencia (AI) használatát a nagykereskedelmi ágazatban azáltal, hogy vállalati szintű, ChatGPT-alapú eszközöket tesz elérhetővé vezetői számára. Az innováció célja, hogy a klubmenedzserek gyorsabban hozzanak döntéseket, felgyorsítsák a folyamatokat, és közelebb kerüljenek a tagokhoz és munkatársakhoz.
Az új AI-asszisztens révén a klubmenedzserek képesek lesznek helyi beszállítókkal kapcsolatba lépni, gyorsan felkészülni a helyi eseményekhez kapcsolódó értékesítésekre, és jelentősen csökkenthetik a jelentések áttekintésére fordított időt. Ez lehetőséget teremt arra, hogy energikusabban foglalkozzanak a munkatársak fejlesztésével és a tagi kapcsolatok erősítésével.
Az automatizálással a Sam’s Club vezetői nem munkakör-csökkentést szeretnének elérni, hanem a munkatársak számára produktívabb, kevésbé ismétlődő feladatokat biztosítani. A vállalat technológiai fejlesztései egyaránt szolgálják az ügyfelek kényelmét és a dolgozók jóllétét, például a gyorsabb vásárlói élményt biztosító Scan & Go rendszerrel vagy az adatalapú innovációkkal.
A videó izgalmas képet nyújt arról, miként törekednek a nagykereskedelmi láncok arra, hogy az AI és modern technológiák segítségével ne csak a hatékonyságot növeljék, hanem a vásárlói élményt is teljesen új szintre emeljék. Felmerül a kérdés: vajon miben különbözhetnek egymástól a Club Channel szereplői, és hogyan alakítják át a technológiai innovációk a munkahelyi és vásárlási környezetet?