Az elmúlt hét legfontosabb SEO híreit és forrásait gyűjti össze ez a videó. Megismerhetjük, hogy a Google minőségértékelői mostantól értékelik, ha egy tartalom mesterséges intelligenciával készült, sőt, ilyen esetben a legalacsonyabb minősítést adják. Ez különösen hangsúlyosan szerepelt a legutóbbi Madridban rendezett Search Central Live eseményen, ahol spanyol SEO-szakemberek is részt vettek.
További érdekességként felmerül, milyen hatással vannak az AI által generált keresések a keresőoptimalizálás gyakorlatára. Bemutatják, mitől lesz eredményes az LLM-optimalizáció, milyen tartalomtípusokat idéznek legtöbbet az AI modellek, illetve milyen különbségek vannak a B2B és a B2C területen a hivatkozásokban.
Praktikus tanácsokat is hallhatunk arról, hogyan készítsük fel oldalainkat az AI keresőbotokra, például miként érdemes auditálni a tartalmakat, milyen fájlokra kell figyelni, vagy hogyan kell kialakítani a tartalomstratégiát az új algoritmusokra való tekintettel. Külön tipptár foglalkozik azzal, hogy a JavaScript túlzott használata jelenleg hátrányt jelent az LLM-hez kapcsolódó keresésekben.
A Href támogatásával bemutatásra került egy új AI keresőfigyelő megoldás, a Brand Radar, amely segíti a versenytársak láthatóságának elemzését az AI keresésekben. Emellett ajánlott további szakmai híreket olvasni a SEO FOMO oldalán, hogy mindig naprakészek maradjunk.