Ez az epizód különféle visszaküldött amazonos termékek javítását mutatja be egy adventi kihívás keretében, nap mint nap. A szerző elsőként egy gyermekeknek szánt játékkasszát vizsgál, amely hangvezérlést, ujjlenyomatos azonosítást és különböző hangokat kínál, de zárral kapcsolatos mechanikai hibája van. Az érdekes kérdések között szerepel, hogy vajon mi okozza a zárrendszer hibáját, és hogyan működnek ezek a játékbank funkciói.
Egy szenzoros szemetes következik, amely látszólag hibás, de a vizsgálat során kiderül, hogy a használati utasítás helytelen értelmezése is okozhat problémát, különösen az elemek behelyezésénél. Felmerül a kérdés, hogy a felhasználói hiba mennyire gyakori az online visszaküldött termékeknél.
A harmadik tárgy egy összehajtható lábfürdő, amelyen keresztül a szerző elgondolkodik a hajtogatható eszközök előnyein, valamint a félreérthető használati útmutatók hatásán.
Végül egy népszerű, többsebességes asztali ventilátor belsejét boncolgatja, amelynél rejtélyes okból nem forognak a lapátok. A vizsgálat részletesen bemutatja a ventilátor motorjának felépítését, és megkérdőjelezi, javítható-e házilag egy törött tekercs vagy bonyolultabb mechanikai hiba. A szerző a nézők elé tárja ezt a kérdést: vajon lehetséges csak két tekercsel is működtetni a ventilátort, vagy minden tekercs elengedhetetlen a működéséhez?









