Egy ikonikus brit tévéreklám születésének és hatásának jár utána ez a visszatekintő videó, amely az 1989-es „Accrington Stanley” tejreklám köré épül. A reklám két futballrajongó fiúról szól, akik a konyhában vitáznak arról, hogy a tej vagy más üdítő a jobb választás egy fárasztó játék után.
A történet középpontjába kerül az a legendássá vált beszélgetés, ahol a már Liverpool-sztár Ian Rush neve is felmerül, a tejfogyasztás ösztönzéseként. Az „Accrington Stanley – kik ők?” kérdés mémmé vált a szigetországban, és a reklám utóéletének része lett az évtizedek során.
A videóban kitérnek arra is, hogy miért futottak egykor márkanév nélkül futó tejreklámok, bemutatják a Milk Marketing Board szerepét, illetve ismertetik a reklám két gyerekszínészének – Carl Rice és Kevin Spain – további pályáját, különös figyelmet szentelve személyes sorsuk alakulásának.
Felvonultatják a későbbi remake-eket is, amelyek egyaránt nosztalgiával és kreatív újraértelmezéssel közelítették meg az eredeti történetet, valamint közösségi élményként említik a reklám visszatérő említéseit is a brit popkultúrában.