A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 13 perc

Abszurd kalandok a Kindergarten 3 világában: Linda, az aligátor titkai és a gyerekek űrtartalma

A videó a Kindergarten 3 játék világának legbizarrabb részleteit vizsgálja, többek között azt, hány gyerek férhet el egy aligátor szájában, és hogyan keverednek egymásba a logika, a tudomány és a videojáték abszurditása.

A Kindergarten 3 újra elhozza a megszokott, bizarr és sötét humorú világát, ahol a tanárok gyógyszereken élnek, a gyerekeket laboratóriumban vizsgálják, miközben egy barbeque-szószba mártott nugget kultusz a háttérben tevékenykedik. A történet nemcsak a megszokott rejtélyekkel, hanem valóságosan abszurd kérdésekkel is foglalkozik: vajon hány gyerek férhet el egyszerre egy hatalmas aligátor, Linda szájában?

Az események középpontjában újra az arctalan főhős áll, aki nap mint nap megpróbálja túlélni az óvodai borzalmakat. Mellette visszatérnek a kedvelt karakterek: Monty, aki már robotlábakon sétál, a hátborzongató gondnok, illetve Nugget, akinek új szenvedélye a radioaktív massza evése lett. A folytatásban új szereplők is csatlakoznak, mint Ms. Lovelet, a drámai tanár, vagy éppen Emmy, az elvetemült kertészlány, és Davy, a főnök fiacskája, aki az egyik központi figurává lép elő.

A játék világában Linda, a szabadon kószáló, óriási aligátor különös funkciót tölt be: nemcsak hogy közlekedési eszközként szolgál az udvar és a titkos labor között, de a történet folyamán egyre valószínűtlenebb mennyiségű óvodást, nyulat és egyéb állatot képes egyszerre a szájában tartani. Érdekes tudományos fejtegetésekkel fűszerezve kerül sor arra, mekkora az átlagos aligátor szájának űrtartalma, mennyi fér bele valójában, és hogy ehhez képest mekkora lehet Linda valós mérete.

A pixelgrafikus világ szándékos aránytalanságai sok fejtörést okoznak, miközben az elhangzó kérdések mind abszurdabb irányba terelik a logikai vizsgálódást: hol húzódnak a határok a játékos fantázia és a fizikai lehetőségek között? Mennyi gyerek, nyúl, sőt még egy guppi juthat át Linda bendőjén keresztül a titkos laborba? Ezek az extrém példák vezetik rá a nézőt, mennyire elrugaszkodhatunk a valóságtól egy-egy kreatív indie játékban, és mit árul el mindez a játéktervezésről.