Egy lenyűgöző technológiai demó tárul elénk, amely a következő generációs Witcher játék világába enged betekintést, mindezt az Unreal Engine 5.6 erejével. A történet főhőse Ciri, a profi szörnyvadász, akit játék közben magunk irányíthatunk, miközben bejárja a sűrű erdőkkel borított Kovier régiót, és különleges megbízásokat vállal.
Az alkotók nagy hangsúlyt fektettek a mozgás és a világ valósághű megjelenítésére: Ciri és hűséges lova, Kelpy közös utazásai során a mozgás szinkronizált, élethű és gördülékeny. Az új animációs és fizikatechnológiák (például a Nanite Foliage vagy a Chaos Flesh Solver) lehetővé teszik, hogy az élővilág sűrű lombkoronája és a karakterek izommozgása is magával ragadóan részletgazdag legyen.
A különböző helyszínek, mint például a nyüzsgő kikötőváros, Vest, változatos tevékenységekkel és interakciókkal kecsegtetnek. A piac forgatagában a karakterek viselkedése, beszédstílusa és reakciói hozzájárulnak az autentikus játékvilághoz, miközben egyre több technológiai újítással ismerkedhetünk meg, amelyek mind a realisztikus élményt szolgálják.
Folyamatosan új kérdésekkel és ötletekkel találkozhatunk: Milyen lehetőségeket rejt még magában a Nanite technológia? Hogyan lehet optimalizálni a teljesítményt egy ennyire látványos és komplex, nyílt világban? Vajon milyen újításokat tartogat a közeljövő a játékosok számára?