Az elmúlt időszakban a Warner Bros. számos jelentős fejlesztőstúdióját zárta be, köztük a Monolith Productions-t, a Player First Games-t és a WB Games San Diegót. Ezek a lépések főként anyagi veszteségek és meg nem valósult projektek miatt születtek meg, amelyeket közelmúltbeli kudarcok, például a Suicide Squad: Kill the Justice League anyagi bukása előzött meg.
A narráció kiemeli, hogy olyan sikerszériák fűződnek ezen stúdiókhoz, mint a Middle-earth: Shadow of Mordor és annak Nemesis rendszere, amelyet a játékosok rendkívüli módon kedveltek, és innovatívként tartanak számon. Érdekes kérdésként merül fel, hogy a rendszer szabadalmaztatása miként befolyásolja a jövőbeli játékfejlesztéseket más cégeknél, és vajon miként lehetne más játékokban alkalmazni hasonló mechanikákat.
Egy másik témát a Wonder Woman játék körüli zavarok és a fejlesztési nehézségek vetnek fel: a többszöri újrakezdés, a vezetőváltások és a rohamosan duzzadó költségek ellenére sem sikerült megfelelő képet adni a projektről, mielőtt végleg leállították volna. A Player First Games esete is terítékre kerül, amely mindössze egyetlen címet jelentetett meg – ez volt a Multiversus, amely azonban gyorsan elbukott a piacon.
Felmerülnek továbbá a stúdióbezárásokon túlmutató kérdések, hogy miként változik jelenleg a játékipar működése, és milyen tényezők döntenek el egy-egy projekt, illetve vállalat hosszú távú túléléséről. Az anyagi bizonytalanság mellett a lassuló fejlesztői folyamatok, a jogi akadályok és a játékosközönség megváltozott elvárásai mind hozzájárulnak a kialakult helyzethez.