A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 5 perc

A thai kókuszvíz diadalútja Kínától Amerikáig

Egy thaiföldi vállalkozó, az IF márka tulajdonosa meghódította Kína piacát, most pedig az amerikai piac felé kacsingat – hogyan sikerülhet ez?

Thaiföld zamatos fiatal kókuszai világkörüli útjukra indultak egy vállalkozó jóvoltából, akit gyermekkora óta szoros kapcsolat fűz a helyi kókuszvíz hagyományához. Amikor felnőttként külföldön próbálta megtalálni ezt a jellegzetes ízt, üzleti ötlete támadt: palackozott formában szeretné elérhetővé tenni hazája kókuszvizét a nagyvilág számára.

A thai IF márka mára Kína vezető kókuszvíz márkájává nőtte ki magát, piaci részesedése messze meghaladja a helyi és nemzetközi kihívókét. Az óriási kereslet Kínában dinamikus pénzügyi növekedést eredményezett, az értékesítés és profit rekordokat döntött.

A vállalat sikere mögött az áll, hogy ügyesen építenek a thaiföldi kókusz előnyeire, és márkájukat kifinomult fogyasztói igényekhez igazítják. A befektetői érdeklődést is felkeltették, jelentős tőkét vonva be nemzetközi részvénykibocsátás révén.

Az alapító következő célja az amerikai piac meghódítása, ahol a növekvő egészségtudatosság hajtja felfelé a természetes, növényi italok népszerűségét. Újabb kihívásokat is felvet az expanzió, például a magas importvámok leküzdése. Vajon mennyire lehet sikeres a thai kókuszvíz a világ legnagyobb piacain?