A Roblox világában az olyan sikeres játékok, mint a „Doors,” gyakran szolgálnak ihletforrásul, vagy egyenesen utánzatok készítésének célpontjaivá válnak. A Pressure című játék viszont kitört ebből a sablonból, és új mechanikákkal, lényekkel, valamint bővülő háttértörténettel saját identitást teremtett a horror műfaján belül.
A játék története egy bűnözőkből álló csapatot követ, akik egy titkos vállalat megbízásából egy elhagyatott, mélytengeri kutatóbázisra indulnak, hogy visszaszerezzenek egy elveszett kristályt. Mindez azonban messze nem csak egy egyszerű bevetés: a csapat tagjai egymás után merülnek el egyre mélyebben a tengeri létesítmények labirintusában, ahol különös szörnyek, rejtélyes dokumentumok és egyedülálló fizikai törvényszerűségek várnak rájuk.
A játék számtalan utalást tesz a valóságra is: a norvég mélytengeri felfedezésektől kezdve a hidegháborús kísérletekig, továbbá mitológiai és történelmi szálakat is belesző történetébe. Megjelenik a Thor-mítosz, illetve olyan vállalati machinációk, amelyek a játék világán túlmutatóan ismerősnek hathatnak. Központi kérdésként merül fel például: valóban egy isten szívét rejti a visszaszerzett kristály? És ki irányítja valójában a háttérből az eseményeket?
Érdekes személyek és lények bukkannak fel: Sebastian, a mutálódott karbantartó, pontos múltbeli indíték nélkül; Mr. Lopey, a rejtélyes jótevő, akinek képességei akár a valósággal is játszhatnak. Az elhallgatott kísérletek, a titokzatos szervezetek és a dimenziók közt áthúzódó összefüggések mind-mind tovább árnyalják a nyomozást.
A Pressure tehát nem csupán egy horrorjáték – a világépítés, a mitológia és a modern konspirációk egyedülálló ötvözetét vonultatja fel, miközben nyitva hagyja a legfontosabb kérdéseket a játékosok és a nézők előtt.