Ez a videó egy részletes, 20 perces játékmenet-bemutatót dolgoz fel a The Blood of Dawnwalker című szerepjátékhoz, amelyet a Rebel Wolves, a Witcher 3 egykori fejlesztőiből álló új stúdió készít. A bemutató során az első reakciókat, benyomásokat és kritikákat hallhatjuk a játék korai verziójáról, miközben betekintést kapunk a sötét, középkori fantasy világ dinamikus rendszerébe és történetvezetésébe.
Külön érdekesség, hogy a fejlesztők hangsúlyt fektetnek az őszinteségre: nem próbálják elrejteni a játék még javításra szoruló hibáit vagy nyersebb elemeit. A harcrendszer összehasonlítása modern akció-RPG-kkel, mint például a Witcher 3 vagy a Mount & Blade, izgalmas kérdéseket vet fel arról, miként lehet újítani a műfajon belül, miközben számos különféle játékmechanika – például időkorlátos küldetések, vámpírképességek, döntési lehetőségek – nyújtanak egyedi élményt.
A játékidő menedzselése, a főhős kétféle – emberi és vámpír – állapotának váltogatása, valamint az ezekhez kapcsolódó felfedezési és harci módszerek, többféle lehetséges küldetésmegoldást tesznek lehetővé. Felmerül a kérdés: mennyire fogja ez a szabadságérzet befolyásolni a történetvezetést, vagy visszafogja azoknak a játékosoknak a kreativitását, akik szeretik a szabad felfedezést?
A szereplők szót ejtenek a vámpíros játékok műfaján belüli frissességről, a klasszikus és modern játékelemek sikeres ötvözéséről, valamint arról is, milyen kihívások elé állíthatja a játékosokat a morális döntések, a sötét atmoszféra és a különleges képességek kezelése.