A videó a PlayStation VR2 jelenlegi helyzetét és jövőjét vizsgálja, különös tekintettel a Beat Saber frissítések megszűnésére, ami kérdéseket vet fel a fejlesztői támogatás mértékéről. Felmerül a kérdés, hogy a Meta, a Beat Games anyavállalata, miért döntött így, és hogy ez miképpen befolyásolja a PlayStation VR2 játékosközösségét.
Szó esik újonnan bejelentett játékok sorsáról és támogatásukról is, mint például a Forefront, Thief VR, Reach vagy az Ace of Thunder, melyek közül néhány nem érkezik PlayStation VR2-re. E körülményből az is kiolvasható, hogy a kiadók és fejlesztők mennyire tartják életképesnek a platformot a jövőben.
A PlayStation Studio exkluzív játékok hiánya, a platform értékesítésének kihívásai és az alacsony játékosszám komoly kérdéseket vet fel a VR-technológiát támogató Sonynál, különösen azután, hogy kimaradt a PSVR2 a legutóbbi pénzügyi jelentések fontos diáin.
A nézők elgondolkodhatnak azon, hogy mi lesz a PSVR2 sorsa, lesznek-e új húzócímek, és milyen opciók maradnak azoknak, akik kizárólag a PlayStation ökoszisztémát szeretnék használni VR-ra. Vitát indít a közösségben arról, hogyan alakulhat tovább a VR-játék jövője konzolon, illetve alternatívaként a PC VR-ral kapcsolatban milyen költségekkel és döntésekkel kell szembenézniük a rajongóknak.