Az MS-DOS korszakának hangulatát eleveníti fel a videó, ahol a számítógépezés még valódi kihívás volt, és a felhasználóknak maguknak kellett konfigurálniuk a rendszert, hogy minden játék elinduljon. A billentyűzetek kattogása, a parancssor, a különböző grafikus adapterek fejlődése (CGA, EGA, VGA) és az első élmények a színes grafikával idézik fel a régi idők varázsát.
A nosztalgiát az egykori portugál valóságból merítve mutatja be, hogyan ismerkedtek meg a fiatalok a számítógépekkel az iskolai projekt, a Minerva révén. Itt, a tantermekben, kezdték el a gyerekek írni az első programsorokat, és itt próbálták ki először a legendás játékokat. Az Enermil számítógép történetén keresztül látható, hogy Portugália sem akart lemaradni a digitális forradalomról – saját, hazai gépet terveztek.
Részletesen bemutatja a legendás „big box” játékcsomagok hangulatát, amelyek a játékhoz tartozó extrákat, térképeket, könyveket, vagy titkosító tárcsákat tartalmaztak, amelyek valódi kincsekké váltak. Ezek a csomagok messze túlmutattak a ma ismert digitális letöltéseken – minden doboz egy önálló világot rejtett.
A magas árak, az eredeti dobozos játékok ritkasága és a fiatalok körében elterjedt játékcsere, valamint a „piratéria” is központi téma: a szükség és a kíváncsiság összekötötte a közösségeket, a baráti körök megosztották egymással az élményeket, a játékokat, a szoftvereket. Az alkotó felveti a kérdést: milyen első élmények fűznek minket ezekhez a korszakokhoz – és mit jelentett abban az időben egy eredeti big box tulajdonosának lenni?









