A klasszikus játéktermektől a modern konzolokig terjedő időszakot átívelve ez a videó elkalauzol minket a pankrációs arcade videojátékok sokszínű és izgalmas történetében. A nézők betekintést kapnak abba, hogyan születtek meg a különböző stílusú birkózós játékok, kezdve a 80-as évek egyszerűbb, menüalapú irányításától egészen a későbbi, látványos háromdimenziós ütközetekig.
Megismerhetjük, miként jelentek meg a japán birkózás, a szumó vagy akár a sci-fi harcok is a játékokban, és mennyire eltérő élményt kínáltak a különféle fejlesztők – az ikonikus WWF-licenszek mellett számos furcsaság és kuriózum is helyet kap a műfajban. Egyes címek valós sportolók alapján mintázták szereplőiket, mások elrugaszkodtak a való világtól, óriási szörnyeket és különleges képességeket kínálva.
A bemutató rávilágít arra, hogyan változtak a játékmeneti megoldások – a klasszikus gombnyomkodástól a taktikázóbb harcig –, és hogy milyen technológiai és licencelési döntések befolyásolták a műfajt. Emellett számos csemegét felfedezhetnek a nézők, úgymint rejtett karakterek, kimaradt portolások vagy kultikus fejlesztői stúdiók, amelyek meghatározták a játéktermi pankráció fejlődését.
Felvetődik, vajon miként tudott egy-egy játék kiemelkedni a több tucatnyi hasonló cím közül, és mennyire volt fontos a hiteles prezentáció, a különleges karakterek vagy épp a játékosság. Az is kérdés, hogy az arcade műfaj hanyatlásával milyen irányt vett a pankrációs játékok társadalmi és technológiai helyzete.










