A nemzeti himnuszok előadásának hitelessége sokakat érdekel, különösen, ha egy produkció virálissá válik. Most egy norvég himnusz-előadást vizsgál a videó, amelyet a női labdarúgó Eb-n rögzítettek.
Felmerül a kérdés: vajon valóban élőben énekelték el a dalt, vagy egy előre felvett, stúdióban kidolgozott hangfelvétel szólt a stadion hangszóróiból? A különböző felvételeket, köztük stadionból készült közönségfelvételeket, és a hivatalos UEFA forrásokat is kielemzi a műsorvezető.
Technikai részletek is terítékre kerülnek, például a hangminőség, a mikrofonhasználat, és főleg a pitch correction, azaz utólagos hangmagasság-korrekció jelei. A videó szakértői tárgyilagossággal vizsgálják, felismerhető-e az utómunka, illetve miként változtatja meg a közönség megítélését egy tökéletesre csiszolt előadás.
Az elemzés kitér arra is, hogy miként kapcsolódik ez a helyzet ikonikus, nagy múltú himnuszelőadásokhoz, például Whitney Houston legendás produkciójához. Felvetődnek művészi, etikai kérdések: mennyiben tekinthető élő előadásnak egy ilyen produkció, és milyen elvárásokat támaszt a közönség az előadókkal szemben a sporteseményeken?