A Commodore 64 egyik aranykorát idéző epizódban egy ma már feledésbe merült, de igen jelentős fejlesztőcsapat, a Muse Software története kerül fókuszba. Az amerikai cég 1978-ban indult Baltimore-ban, kezdetben főként üzleti szoftverekkel, majd az Apple 2-re és más 8-bites gépekre kínált játékokkal tette le névjegyét.
Szó esik Silas Warner zsenialitásáról, aki nemcsak programozóként, hanem a hangminták és a játékmechanikák terén is úttörő megoldásokat alkalmazott. Az egyik legismertebb alkotásuk, a Castle Wolfenstein például egészen új távlatokat nyitott a lopakodós játékstílusban, és digitális beszédhangokat is bevezettek, ami abban az időben rendkívül ritka volt.
Az epizódban sorra veszik a Muse Software legfőbb C64-es játékait, köztük a Rescue Squadot, a Beyond Castle Wolfensteint és a Space Taxit is, melyeket izgalmas játékmenetük és kreatív felépítésük miatt emelnek ki. Felvázolják, hogyan születtek ezek a játékok, milyen problémákat vagy újításokat hoztak, illetve hogy milyen pályafutást futottak be megalkotóik, például John F. Kutcher vagy maga Silas Warner.
Felmerül az is, hogy milyen hatással volt a Muse korai alkotása más, későbbi nagy sikerű franchise-okra, továbbá szóba kerül, milyen külső és belső események vezettek a vállalat bukásához. A nosztalgikus visszatekintés során számos izgalmas kérdés és érdekesség tárul fel a korabeli videojáték-fejlesztés világáról.