A beszélgetés középpontjában az áll, hogy miként alakítja át a mesterséges intelligencia (AI) a terméktervezést, és hogyan fejlődnek a termékcsapatok ebben az új korszakban. Két vezető technológiai cég – a Warp és a Figma – példáin keresztül mutatják be, hogyan integrálják az AI-t a saját termékeikbe, és milyen kihívások és előnyök merülnek fel ennek során.
A szereplők arról is beszélgetnek, miként bővülnek a dizájn és fejlesztés határai, például amikor nem csak rajzolással, hanem kódolással vagy prompt-alapú munkával valósul meg a tervezés. Izgalmas kérdésként vetődik fel, hogyan válik az AI a csapat egy teljesértékű tagjává, és hogyan lehet az emberi és AI-alapú munkát természetesen ötvözni.
Külön hangsúlyt kap, hogy az évtizedes vállalati termékekben – mint a Figma – mennyire nehéz, mégis izgalmas feladat AI-t integrálni, valamint hogy miként változik a csapatok összetétele: fejlesztők, termékmenedzserek és designerek hagyományos szerepei egyre jobban összemosódnak. Felmerül az a kérdés is, hogy az AI elterjedésével hogyan alakul az új pályák, szakmák és készségek jelentősége, illetve hogyan lehet a jövőben a felhasználói élményt az AI nélkülözhetetlen, de szinte láthatatlan jelenlétével még magasabb szintre emelni.






