Ebben a bemutatóban a második generációs Rivian R1S elektromos SUV kerül a középpontba, bemutatva mind a jármű megjelenését, mind az aprólékos részleteket. Az első tapasztalat a Rivian világával közvetlenül érzékelhető: a letisztult formavilág, az erős márkajegyek és az egyedülálló, kifinomult design jellemzi a típust.
A frunk, vagyis az első csomagtartó számos praktikus megoldást kínál, többek között különböző felületű fedlapot, vízelvezető portot, motoros nyitást és bőséges helyet a csomagoknak. Az elektromos töltőnyílás motorikusan nyílik, a világítást dinamikus, rejtett márkalogók díszítik, és az apró részletek, mint például a sárga színű féknyergek és díszbetétek, egyedi Rivian-élményt nyújtanak.
Külön hangsúly kerül a beltér kényelmére és minőségi kidolgozására: a hátsó és harmadik üléssor is tágas, a díszítések között megtalálható a nyitott pórusú fa, a többszínű bőr és különleges varrások, valamint kreatív raktér- és ülésmegoldások. A technológiát tekintve a központi kijelzőn Unreal Engine grafikák jelennek meg, a kamerák minősége kiemelkedő, az infotainment rendszer funkciói grafikusan újszerűek.
Az innovatív extrák közül a beépített kompresszor, a multifunkciós első lámpa, valamint a kemping mód emelhetők ki – például a kempinges vezérlőpanel, illetve egy motoros tető, amely opálossá is varázsolható. A vezetési élmény inkább hagyományos SUV, némi dobozos karakterrel, miközben a tri-motoros rendszer figyelemre méltó teljesítményt és dinamikát nyújt.
Kérdések vetődnek fel a digitális szolgáltatások ergonómiájával, illetve a felhasználói felület funkcionalitásával kapcsolatban is: mennyire szolgálja ki a mindennapi használatot az, hogy egyes képernyőkön csak egy-egy funkciót látunk, illetve mennyire telepszik rá a rendszer a teljes képernyőre? Emellett szó esik arról is, hogy kik találják meg a számításaikat a Rivian modelljeiben – vajon mennyire válhat ez a típus az elektromos, prémium szabadidő-autók körében meghatározóvá?