A videóban a Macy’s jelenlegi helyzetét és stratégiáját vitatják meg, ahol egy vezető elemző elemzi a vállalat kihívásait és lehetőségeit. Felvetődik a kérdés, hogy a digitális átalakulás valóban megmentheti-e a történelmi áruházláncot, miközben a cég folyamatosan zárja be veszteséges üzleteit, és hangsúlyt helyez az online értékesítésre.
A beszélgetés során kitérnek arra is, hogy a Macy’s sikerei és problémái mennyire térnek el az olyan márkákétól, mint például a Bloomingdale’s vagy a Blue Mercury, amelyek a csoporton belül stabilabb teljesítményt nyújtanak. Izgalmas kérdéseket vet fel, hogy a klasszikus áruházmodell fenntartható-e a mai piaci környezetben, illetve hogy a jelenlegi stratégiaváltás elegendő lehet-e a hosszú távú fennmaradáshoz.
Érdekes párhuzamokat említenek a múltban tönkrement áruházláncokkal, mint a Sears vagy a Lord & Taylor, és vizsgálják, mitől lehet más a Macy’s története. A videóban szó esik továbbá arról is, hogy a befektetői bizalom hogyan alakulhat, ha egy vállalat egyszerre küzd az átalakulás és a piac elvárásai ellen is.
A második részben a Dick’s nevű sportáru-kereskedelmi lánc piaci helyzetét, értékeltségét és a Foot Locker felvásárlásának következményeit elemzik, bemutatva, hogy egy akvizíció miként változtathatja meg egy vállalat jövőjét az iparágon belül.