Néhány videojáték olyan rossz, hogy az már szinte jó: furcsa, zavarba ejtő vagy éppen nevetséges elemeik miatt válik szórakoztatóvá az élmény. Ebben az összeállításban olyan alkotásokat találunk, ahol a komikus történetfordulatoktól, a kínos fordításokon és gyenge színészi teljesítményeken át minden megtalálható.
Felmerülnek kérdések arról, mitől válik emlékezetessé vagy szerethetővé egy technikailag, történetileg vagy játékmenet szempontból gyengének mondott játék. Vajon a közös játékos élmények, különös mémek és ikonikus pillanatok hozzájárulhatnak egy-egy kultikus státuszhoz?
Az összeállítás végigvesz tíz különböző játékot: szóba kerül a Bionic Commando 2009-es rebootja bizarr csavarával, az Earth Defense Force sorozat fapados bája, de helyet kapnak a legendásan suta Heavy Rain vagy Sonic 06 is, ahol a történetbeli túlzások és technikai bakik mellett mégis maradandó élmények születtek.
Több cím példáján keresztül vizsgálható, mennyire szubjektív a „rossz” fogalma, és hogyan tud egy játék az alkotói szándéktól függetlenül is hosszabb távon megmaradni a játékosok emlékezetében – főleg, ha képes szórakoztatni akár a hibái révén.