Különleges szemszögből vizsgálja meg ez a videó a Commodore Amiga számítógépre készült legrosszabb arcade játékátiratokat. Meglepő, mennyire el tudtak térni ezek a portok az eredetileg játékgépeken ismert klasszikusoktól – sokszor már a kezdőképernyőn is csalódás fogadja a játékost.
A vizsgált átiratok közül többeknél említésre kerülnek fejlesztési vagy technikai hiányosságok, mint például a gyenge ütközésdetektálás, a szokatlanul nehéz irányítás vagy éppen a kimagaslóan rossz színek és a zavaróan akadozó képfrissítés. Érdekes kérdés, vajon mi vezetett ahhoz, hogy a fejlesztők kihasználatlanul hagyták az Amiga képességeit?
Szó esik a csalódást keltő zenei és hangeffektekről is, valamint arról, miért volt megtévesztő az egykor ígéretesnek tűnő dobozdesign. Megismerjük, mennyiben voltak jobbak vagy rosszabbak a portok az Atari ST vagy Commodore 64 változatokhoz képest.
A retro játékrajongók számára izgalmas adalék az is, hogyan próbáltak a 16-bites korszakban minőséget közelíteni az eredeti arcade élményhez, és mely átiratok váltak legendássá negatív értelemben.