A Kraft Heinz jelentős bejelentést tett: elkötelezték magukat amellett, hogy 2027-ig minden termékükből eltávolítják a mesterséges színezékeket. Ez a döntés főként válasz arra a fogyasztói és politikai nyomásra, amely különösen az utóbbi években erősödött fel az élelmiszeriparban.
Sokakban felvetődik a kérdés: miként oldják majd meg a gyártók, hogy a régi, megszokott termékek – mint a Kool-Aid, Jell-O vagy a Jet-Puffed pillecukor – ezentúl természetes alapanyagokkal vagy alternatív színező eljárásokkal készüljenek, miközben az íz és élmény a régi marad? Arra is kíváncsiak lehetünk, hogy amikor a természetes színezékek nem elérhetők, pontosan hogyan fogják „újra feltalálni” a márkák a termékeiket.
A műsorban az is szóba kerül, hogy az iparági részvényárfolyamokra milyen hatással lehetnek az ilyen szabályozások, illetve mennyire befolyásolják ezek a fogyasztók vásárlási szokásait és a márkák versenyképességét. Többen is felvetik, érdemes-e változtatni a régről ismert élelmiszereken, vagy ez inkább piaci hátrányt jelent?