A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 11 perc

A Keeper varázslatos utazása egy élő világítótoronnyal

Egy magányos világítótorony különös utazásra indul a Keeper című játékban, ahol fantasztikus látvány és álomszerű hangulat újabb és újabb meglepetésekkel szolgál.

Különleges pillanatokkal tarkított utazás tárul elénk a Keeper című játékban, amelynek egyik fő erőssége az atmoszférájában és a vizuális világában rejlik. Az alkotók egy világítótorony szokatlan metamorfózisát követik végig: a magányos épület hirtelen életre kel, és roppant lábakon egyensúlyozva indul útnak egy titkokkal teli szigeten.

Érdekes módon a játék egyetlen szó nélkül vezet végig a narratíván, miközben baljós, mégis gyönyörű tájakon kalauzol. Rombosodó autópályák, elhagyott otthonok és élénk színvilágú ökoszisztéma ölelik körbe az utazót, ahogy a kamera újabb és újabb lenyűgöző látképeket tár elénk.

Kiemelt szerepet kapnak a természet reakciói, mivel a játékos fénycsóvával vagy a furcsa, Twig nevű madár segítségével befolyásolhatja a környezetet, életre keltve különféle szerkezeteket. A játékmenet eleinte lineárisnak tűnhet, de később fokozatosan egyre nagyobb szabadságot kap a játékos, és új mozgási lehetőségek, játékmechanikák nyílnak meg.

Az alkotás vizuális művészete, folyamatosan változó ökoszisztémája és zenéje együttesen egyedi élményt varázsolnak, amely egyszerre álomszerű és varázslatos. Milyen további meglepetések és változások várnak az utazóra ezen a különös szigeten? Vajon mennyire képes a játék fenntartani ezt a csodálkozás és rácsodálkozás állapotát a végéig?