Két lelkes műsorvezető, Alex és Felix beszélget a Nintendo Switch 2 pletykált technikai specifikációiról, különös tekintettel az új játékbeli hang- és videócsevegés (game chat) funkció vitatott hatásairól. Szóba kerül, hogyan terheli meg a rendszererőforrásokat a hang- és videócsevegés, és vajon érzékelhetnek-e majd a felhasználók teljesítménycsökkenést e funkciók használata során.
A diskurzus során említik, hogy bizonyos fejlesztői teszteszközök segítségével szimulálják a game chat hatását, ugyanakkor konkrétumokat nem tudni: eltérő lehet az erőforrásigény attól függően, hogy csak hangot, videót, vagy akár teljes képernyőmegosztást is használ a játékos. Ez számos kérdést vet fel afelől, lesz-e észrevehető különbség például egy processzorigényes cím, mint a Cyberpunk, vagy egy régebbi, kevésbé erőforrás-igényes játék között.
Érdekes társadalmi nézőpontokat is feszegetnek, például hogy mennyire vágyott, illetve kihasznált funkciók az élő csevegési lehetőségek a Nintendo-felhasználók körében. Felvetik, hogy vajon a funkció sikeressége és népszerűsége befolyásolja-e a jövőbeni fejlesztési irányokat vagy egyes szolgáltatások további fennmaradását.