A videó betekintést enged egy világhírű japán vállalat, a Fujifilm történetébe és átalakulásába. Felvázolja azt a korábban elképzelhetetlen kihívást, amellyel a cég szembesült, amikor a digitális forradalom során a hagyományos fotóipar drasztikusan visszaesett. Bemutatja, milyen mély és hirtelen hatással volt ez az áttörés a piaci szereplőkre, illetve hogyan kellett a vállalatnak teljesen új üzleti modelleket keresnie a túlélés érdekében.
A narratíva során feltárul, hogyan találta meg a Fujifilm a saját válaszát a túlélés kérdésére. Kiderül, hogy a technológiai innovációk és az átfogó szemléletváltás milyen szerepet játszottak abban, hogy a cég belépett egészen új iparágakba, például az egészségügybe és a kozmetikai szektorba. A történet közben felmerülnek olyan gondolatok, mint a vállalati identitás újradefiniálása, a vezetés felelőssége válsághelyzetben, illetve az innováció beépítése a szervezeti kultúrába.
Érdekes kérdések kerülnek elő: miként lehet egy évszázados hagyományra épülő céget úgy átformálni, hogy ne veszítse el alapvető értékeit? Hogyan tudta a Fujifilm kihasználni eredeti technológiai tudását új piaci területeken is? A videó a szervezeti alkalmazkodás, váltás és túlélés dilemmáira mutat példákat, miközben emberi történetekkel, visszaemlékezésekkel és meghökkentő iparági titkokkal is szolgál.
Felvetődik az a feszültség is, amely az analóg és digitális világ találkozásakor jött létre – például hogy mennyire fontos a fényképek fizikai, kézzelfogható megőrzése a digitális korszakban. Ezen keresztül szélesebb kulturális és társadalmi kérdésekhez vezet el a film: miért ragaszkodunk egyes régi technológiákhoz, és hogyan alakíthatja át egy vállalat a saját szerepfelfogását a változó világban?