Egy újabb, sokak által várt VR játék portját vizsgálja a szerző, amely komoly technikai problémákkal és tervezési hiányosságokkal érkezett meg a PlayStation VR2-re. A tesztelés során rögtön szembesül egy jelentős, közismert hibával, amely ellehetetleníti a játék befejezését, emiatt a tapasztalat meglehetősen frusztrálóvá válik.
Érdekesség, hogy magát a VR-t a fejlesztők kiemelt hangsúllyal építették be a játék kampányába, mégis az élmény lényegesen elmarad attól, amit a műfaj elvárna 2024-ben. A környezetben szinte semmi nem interaktív, a vizuális minőség és a vezérlés hiányosságai mellett kiemelt problémaként jelenik meg a mozdulatlan, műanyagszerű kézmodellek és a gyenge optimalizáció.
Külön szó esik a port minőségének általános problémáiról, illetve arról, hogy a PSVR2 rendszeréhez képest mennyire kihasználatlanok maradnak a lehetőségek. Az ismert hibák és frissítések hiánya miatt felmerül a kérdés: vajon mennyire érdemes időt és pénzt fordítani az efféle átiratokra, főleg ha a gyártó minőség-ellenőrzése is hiányos?