Franco Cimatti és Davide Cironi beszélgetésében bepillantást nyerünk a Ferrari 456 fejlesztésének kulisszatitkaiba és technikai újításaiba. A beszélgetés során szó esik a 33 éves Ferrari múlt tapasztalatairól, a műszaki kihívások sokrétűségéről és a mérnöki döntések hátteréről.
A tervezés során felmerülő problémák között szerepeltek a hűtési kérdések, a fékrendszer hőterhelése és a kerekek, abroncsok méretének megválasztása is. A mérnököknek figyelembe kellett venniük az akkoriban elérhető gumiabroncsok korlátait, illetve azt, hogyan illeszthetők össze a mechanikai fejlesztések az autó esztétikai elvárásaival.
Érdekes részletek kerülnek elő például a karosszéria alumínium helyetti kompozitanyag-használatáról, a karbon alkalmazásának első lépéseiről, valamint az olyan specifikus megoldásokról, mint a hajtásreakciós cső merevítése vagy a speciális hővédő megoldások.
Szóba kerülnek továbbá a 12 hengeres motor közvetlen vezetési élményei, a sebességváltó egyedi elrendezése, a futómű modernizálása, illetve a Ferrari 456 komfort- és biztonsági fejlesztései, mint például az ülések saját övrendszere vagy az aktív felfüggesztés vezérlése. A videó rávilágít arra is, hogy ezek a műszaki részletek milyen módon befolyásolták az autó karakterét, gyakorlati használhatóságát.










