Egy legendás fejlesztő visszaemlékezésein keresztül betekintést nyerhetünk abba a különleges demoscene-közegbe, amely egész Európát áthatotta a nyolcvanas-kilencvenes évek fordulóján. A beszélgetés során olyan témák is előkerülnek, mint a különböző hardverek (Atari ST, Commodore Amiga), valamint a kreatív ötletek és technikai trükkök, amelyekkel a fejlesztők a gépek képességeinek határait feszegették.
Kitérnek arra, hogy miként formálta a pályakezdő fejlesztők gondolkodásmódját a demoscene, melynek egyik alapvetése nem más, mint a látszólag lehetetlen dolgok megvalósítása. Megismerhetjük, hogyan született egy németországi garázscsapatból egy úttörő játékipari vállalkozás (Thalion), és hogyan játszottak ebben szerepet a barátságok, tehetségek és nemzetközi kapcsolatok.
Érdekes kérdéseket vetnek fel a játékfejlesztés hajnaláról is: mik voltak a különbségek a német, az angol és az amerikai játékkultúra között? Hogyan lett a hobbiból professzionális stúdiómunka, és milyen döntéseket kellett meghozni az egyre nehezebb piacon? A nézők megtudják, milyen kihívásokkal jártak a platformok közti portolások, milyen technikai áttörések születtek, és miféle kreatív munka húzódott a klasszikus játékok mögött.
A nosztalgikus hangulatú interjú végigvezeti a nézőket a Thalionnál és későbbi stúdióknál eltöltött időszakon, kitérve a legfontosabb játékokra, legendás munkatársakra és olyan történetekre is, amelyeket eddig kevesen hallhattak.










