A kilencvenes évek elején a virtuális valóság fogalma még igazi újdonságnak számított, és sokan a jövő kulcsaként tekintettek rá. Ekkor indult útjára több brit televíziós produkció is, amelyek igyekeztek kihasználni ezt a technológiai hullámot, többek között a Cyberzone is, amely az egyik első teljesen virtuális valóságon alapuló vetélkedőként hirdette magát.
A videó bemutatja, hogyan próbálkozott a Broadsword Productions több alkalommal is különféle VR-játékshow-kkal, változó sikerrel. Szóba kerül a Satellite Game, amely szintén kísérletezett 3D-s játékmenettel, de lassú folyása és bonyolult szabályai miatt kevésbé tudta lekötni a nézők figyelmét. Ezek a műsorok ugyan megelőzték korukat, de számos technikai és dramaturgiai kihívással kellett szembenézniük.
A Cyberzone legnagyobb érdekessége, hogy két csapat küzdött meg egymással egy virtuális térben, különféle feladatok és rejtvények megoldásával, miközben olyan hírességek is megjelentek a stúdióban, mint Craig Charles műsorvezetőként vagy James Grout játékvezetőként. Mindehhez a korszakra jellemző, még kiforratlan VR-technológia társult, mely különösen alacsony képfrissítéssel és egyszerű grafikai megvalósítással működött.
A videó kitér arra is, hogy miként küzdött a BBC és más csatornák azzal, hogyan lehet tartalmi és technológiai szempontból is újszerű, de mégis szórakoztató játékshow-t létrehozni. Érdekes, hogy egyes, mára legendássá vált műsorvezetők vagy versenyzők – mint John Fashanu vagy Chris Akabusi – népszerű szállóigéi és szerepléseik révén milyen sajátos utóélete lett e műsoroknak, még ha a műsorok maguk végül eltűntek is a süllyesztőben.