Ebben a videóban egy, a Commodore 64 eladásait körüljáró részletes elemzésbe nyerünk betekintést, amely során több évnyi jelentést, vállalati dokumentációt és belső beszámolót mutatnak be. A műsorvezető speciális forrásként Don Greenbaumhoz, a Commodore egykori pénztárosához fordul, hogy megértse, a cégnél pontosan miként számolták el az eladásokat, és mennyire hitelesek az évente publikált darabszámok.
Az adás kitér arra, hogy a Commodore különböző termékeit gyakran összevontan jelentette – például a C64-et és a C128-at –, így csak alapos forráskutatással és logikai következtetésekkel lehet közelítő, mégis pontosabb képet kapni az egyes modellek eladott példányszámáról. Az elemzés során érdekes szemléletváltás történik: a számokat a vállalat pénzügyi évéhez igazítják, amely el is térhet a naptári évtől, és sorra veszik, milyen hatással voltak egy-egy modell bevezetésének vagy kivezetésének időzítései az eladásokra és a piaci trendekre.
Külön szó esik a gyártási és értékesítési folyamatokról, az eladások elszámolásának különböző módszereiről, valamint a földrajzi megoszlásról. A videó reflektál arra is, hogy a cég döntéseit mennyiben befolyásolta a piaci verseny, például az IBM PC Jr. megjelenése. Felvetődik a kérdés, hogyan számolták el a különböző régiókban vagy más márkák alatt eladott C64-eket, például az argentín Drean márkájú modelleket, valamint szó esik a speciális SX-64 verziókról is.
A felmerülő kihívások közé tartozik a források eltérése, az eladási adatok megbízhatósága, valamint a tulajdonosok és részvényesek felé tett nyilvános kommunikáció célja. Izgalmas történeti kontextusban boncolgatja a videó, hogy a C64 hogyan maradt fenn hosszabb ideig, mint azt maga a menedzsment gondolta volna, külön figyelmet szentelve a vállalati döntések és a piaci valóság közötti dinamikának.