Stella Li, a BYD ügyvezető alelnöke különleges betekintést nyújt a vállalat globális elektromos autóipari stratégiájába. A nézők megtudhatják, hogyan vált a BYD a világ vezető kínai autógyártójává, miközben független márkaként működik.
Az interjú során megismerhetjük a vállalat innovációs filozófiáját, technológiai újításait és fejlesztéseit, beleértve a korszerű belsőépítészeti megoldásokat, hangvezérlést és fejlett vezetéstámogató rendszereket. Felmerülnek kérdések arról, miként lehet elérni, hogy egy jármű egyszerre legyen stílusos, technológiailag fejlett és széles körben elérhető.
Szó esik a vállalat fejlődéstörténetéről: hogyan indult a BYD akkumulátorgyártó vállalatként, majd miként lépett be az elektromos autók piacára, és hogyan fejlődött tovább az autóbuszok, teherautók és taxik területén szerzett tapasztalatai révén. Az interjúban kitérnek arra is, hogy a cég hosszú távú, akár több évtizedes stratégiában gondolkodik, és több országban is helyi gyártókapacitás kiépítését tűzte ki célul.
Érdekes kérdések merülnek fel: Milyen kihívásokkal jár a globális terjeszkedés? Hogyan lehet egy kínai márkából lokálisan integrálódott, a nemzetközi piacon sikeres vállalatot építeni? Milyen szerepe van a folyamatos innovációnak és a mérnökök elkötelezettségének ebben a fejlődési folyamatban?